Long COVID Mod(e)

Vor allem junge Menschen wissen zu wenig über Long Covid. Wir klären auf, indem wir Millionen Gamer weltweit die Symptome in ihrem Lieblingsspiel erleben lassen.
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Das Bild zeigt die Headline "Gives children an understanding of Long COVID symptoms." von euronews. Und die Headline "Gaming as a medium of education." von Die Zeit. Und ein paar Portraits von Streamer:innen, die auf den long Covid Mode reagieren.

Mediaausgaben

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Erreichte Länder

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Zuschauer:innen im Stream

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Earned Media Reichweite in €

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Gesamte Reichweite

Ein Portrait von Chantal Britt, Co-Chair of Long COVID Europe and Long COVID Patient.
"Living with Long COVID means facing new levels of difficulty every day. Gamers love new challenges in their favourite games. We simply connected these dots to create a vivid simulation of a life with Long COVID.”

Chantal Britt

Co-chair, Long COVID Europe

Ein Portrait von Matthias Harbeck, Chief Creative Officer bei Saint Elmo’s.
"What we have made here can be experienced in any corner of the world. It can be replicated for any number of games. It is truly a powerful medium of understanding and education.”

Matthias Harbeck

Chief Creative Officer, Saint Elmo’s